2011-11-17

Onsdag: tråkdag

Vissa dagar hamnar liksom i otakt. Jag känner mig som en väldigt oinspirerad och tråkig mamma och önskar mest att dagen ska ta slut så att jag kan börja om och göra rätt redan från början.

Planerna på att träffa Saffa och Marcella blev inställda och istället för att hitta på något annat gjorde jag och Nour ingenting. Eller ja. Vi åkte till Olskrokstorget och impulsköpte leksak och snuttekanin till Nour och en baddräkt till mig. Att shoppa tycker Nour inte direkt är höjdarroligt. Inte jag heller för den delen. Väl hemma igen gjorde vi jag lunch och sedan somnade Nour vid tre-tiden och tyckte inte att det var lönt att stiga upp förrän klockan fem följande morgon.

3 kommentarer:

Mormor sa...

Haha... man ser hur tråkigt hon har det ;)

Martina sa...

Ja, stackars barn :)

morfar sa...

Ja det är tur att hon får komma till morfar snart......