2012-04-10

Luleåresan del 2

Med morbror Mattias på väg till kalas hos...
... gammelmormor som bjöd på toscakaka och hade haft mardrömmar om tedrickare.

Ulf var också på plats.

Och Johanna. Tedrickaren bakom kaffetermosen.

Här är vi på Teknikens hus med morfar och...

... Carina.

Jag och Nour stirrar ner i masugnen.
Allt som allt en härlig resa som där jag kom hem mer utvilad än när jag for, (och lämnade mormor och morfar lite mer trötta än när vi kom). Nour njöt verkligen av att ha så många människor runt omkring sig och det är synd att vi till vardags inte har någon familj på närmare håll.

Tack alla för den här gången!

4 kommentarer:

Emma sa...

Det var jättemysigt! :)

Jenny sa...

Ja, det är för jävla hemskt att man är så långt i från varandra i familjen...kan int Sverige bara vara runt? :)

Martina sa...

Emma:
Det var det :)

Jenny:
Ja, det hade förenklat det hela.

Bibi sa...

Det finns bara ett botemedel mot det...
FLYTTA HIT!!!!
Kramar till er. Det var underbart att ha er här,
och så farligt trött var jag inte :)
Men det tog lite tid att få tillbaka allt på sin plats.
Men det gör jag så gärna flera gånger, bara ni kommer.
Tusen kramar