2012-01-17

Godkänt

Igår kväll tog jag till slut med mig den bärbara till sängen, lade Nours ben över mina, byggde en liten mur av kuddar så att ljuset från skärmen inte skulle väcka henne och kunde på så sätt sitta och surfa samtidigt som det var lätt att trösta när hon började vakna till. Finemang. Idag har det också gått bättre. Nour har inte varit lika krävande utan har kunnat sitta några minuter för sig själv. Jag har också haft mycket mer ork och tålamod. Vi har varit i tvättstugan, sovit tillsammans, bakat sockerkaka och tagit oss i väg till Guldheden för att hälsa på Anders. Imorgon ska Saffa bjuda på lunch och på torsdag blir det en tur till föräldrakaféet.

Tack för alla kommentarer här och på Facebook. De var välbehövda och gjorde gott.


På besök hos Anders i hans nya lägenhet.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Vad bra att du hittade en lösning.
Synd att jag inte bor nära så att jag kunde komma och ta över ett tag.
Tusen kramar till dig och Nour..

Martina sa...

Ja, det hade varit prima att ha dig lite närmare. Kramar!